Условия
1. Как да поръчам?
Можете да поръчате по един от следните начини:
- По телефон - вижте нашите телефони за връзка
- по е-мейл на office@gsm-world.biz
- чрез skype GSM-WORLD
- или през сайта ни WWW.GSM-WORLD.BIZ
Изберете желаният от Вас продукт кликнете върху бутона "Поръчай". Той ще добави продукта във Вашата пазарска количка. Веднага след това можете да финализирате поръчката си , или да продължите с пазаруването, като добавите и други продукти в пазарската си количка.
За да изпратите поръчката е небходимо да се регистрирате ако все още нямата собствен профил в сайта и да кликнете на бутона "Изпращане на поръчката" . След това ще получите автоматичен е-мейл до Вашата пощенска кутия с детайлите за нея и допълнителна информация.
2. Как да променя съдържанието на количката?
- За да премахнете продукт от количката кликнете върху "Изтриване" .
- Ако желаете да закупите 2 или повече броя от един продукт променете количеството на желания от Вас брой в полето "Количество" и натиснете бутон "Обнови".
- Можете да продължите да разглеждате и да добавяте към поръчката си и други продукти като се върнете към Каталога с продукти.
3. Каква е гаранцията
Срок на гаранцията - 24 месеца от датата на закупуване.
Гаранцията не се отнася за акумулаторната батерия и аксесоарите към телефона: панели, зарядно устройство, мултимедийна карта, хендс-фрий,дата-кабел.Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя.
Гаранцията е поименна.
Условия, при които рекламация може да бъде отхвърлена:
Липса на гаранционни документи,невалидност на тези документи,несъвпадение или липса на IMEI номер на телефона.Гаранцията не се признава и при неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица, зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия. В случай на рекламация при която по желание (настояване) от страна на клиента се налага издаване на сервизно становище от втори сервиз.
Срок за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на апарата.
За непотърсени от ремонт мобилни апарати в срок от един месец от уведомяване на клиента, не носим отговорност за съхранението им.
При покупка от разстояние,в срок от 7 работни дни,клиентът има право да върне стоката по чл.52,ал.1,т.7 от Закона за Защита на Потребителя,ако е неувредена, неразпечатана, неползвана, с ненарушена опаковка.
Цената е валидна за деня на поръчката,съгласно разпоредбите на чл52,ал.1,т.8 от Закона за Защита на Потребителя. Задължение на потребителите е да се информират за извършените промени в общите условия. Всички цени са крайни и са съобразени с чл.52,ал.1,т.3 от Закона за Защита на Потребителя
Плащане
4. Как се извършва плащането?
Има няколко начина за плащане:
4.1 С Наложен платеж /при доставка с куриер/
заплащате продуктите при получаване на стоката директно на куриера на Еконт, който ви я доставя. Този метод е предпочитан от повечето потребители заради удобството, но е свързан и с допълнителна такса за услугата, която се плаща на компанията, осигуряваща куриерските услуги. Таксата която се събира от фирмата доставчик и е в размер на 2,4% (с вкл. ДДС) от стойността на поръчката
4.2. В брой при получаване в рамките на София.
4.3 На място в нашия офис
4.4
При поръчка на дадена стока ние ще се свържем с вас и ще ви предоставим небходимата информация и напътствия за извъpшване на плащането
Доставка
5. Как става доставката?
- При желание от страна на клиента продуктите могат да се получат и лично в гр. София като можете да ги прегледате преди да ги получите и заплатите.
- За страната доставките се извършват с куриерска фирма Еконт на адреса посочен от вас /до 24 часа за София, и 48 часа за цялата страна/.
- Стока поръчана в работен ден (Понеделник-Петък) до 13:30 и потвърдена или платена поръчка, може да бъде доставена най-рано на следващия ден.
Стока поръчана в Събота и Неделя може да бъде доставена най-рано в ПОНЕДЕЛНИК.
6. Доставката плаща ли се?
Доставката на стоките от магазина се заплаща за сметка на клиента
Извършва се е до 24 часа за София, и до 48 часа за цялата страна.
Доставката включва заявените продукти в подходяща транспортна опаковка, и гаранционна карта.
Обикновенно доставката до адрес отнема около 24-48 часа. Работим с куриерите на Еконт за доставки за страната.
Клиентът може да проследи своята пратка чрез No. на съответната поръчка.
При възпрепиятстване навременното изпълнение на доставката, уведомяваме Клиента по телефон или E-mail за настъпилите обстоятелства.
Клиентът има право да откаже доставената стока ако има видимо несъответствие на доставената стока с поръчаната.
Клиентът има право на отказ от приемане на пратката, ако цената при доставка не отговаря на предварително договорената цена.
7. Кога доставят стоките?
Доставките се извършват с куриерска фирма в работно време от 9:00 до 18:00. Желателно е да дадете адрес на който може да се получи стоката в този часови диапазон. Доставката може да бъде направена и до офис на Еконт които вие да посетите в удобно за вас време в работен ден /и час/.
Продуките се доставят и в събота при желание от ваша страна.
8. Мога ли да дойда да си купя стока на място?
За да вземете стока е необходимо да я поръчате по един от описаните по горе начини. След което ще се свържем с Вас за да уточним кога ще е удобно да минете и да си я получите в нашия офис.
9. Как да откажа вече направена поръчкa?
Чрез изпращане на поръчката, потребителят извършва действие, което представлява волеизявление, обвързващо го със силата на договор - него ( потребителят ) и GSM-World.biz, съответно на описаните в настоящия документ условия и правилата на Закона за защита на потребителите и правилата за търговия (ЗЗППТ).
Потребителят може да откаже поръчани и доставени продукти в следните случаи:
а) видимо несъответствие на доставения продукт с поръчания
б) стоката е претърпяла дефект по време на транспортирането;
в) цената при доставка не отговаря на предварително договорената цена;
Гореописаните рекламации важат към момента на получаване на поръчката. Извън изброените случаи, както и извън условията на чл.55 (ал.1) от ЗЗППТ, клиентът няма право да откаже да заплати и да върне доставена пратка. Ако желае да го стори няма право на възстановяване на заплатената сума и поема разходите за транспорт.